Cliché

Simavi geeft geld uit aan reclame. Dat is toch geldverspilling!

Simavi kan, net als andere goede doelen, advertentieruimte tegen sterk gereduceerde tarieven inkopen. Als Simavi niet op verschillende manieren onder de aandacht gebracht wordt, raken we onbekend. En onbekend maakt onbemind. Dat komt uiteindelijk niet ten goede aan onze doelstelling: een gezonde basis voor iedereen. Onze ambitie is dat in 2020 de gezondheid van 10 miljoen mensen structureel is verbeterd.

Van iedere euro die Simavi uitgeeft in 2014 gaat 92 cent naar onze doelstelling. Er gaat 4 eurocent naar werving van nieuwe fondsen en 4 eurocent wordt besteed aan algemene organisatiekosten. Al onze financiën zijn openbaar en terug te zien in ons jaarverslag.

Start de conversatie

Deel dit artikel

Clichés

Met deze clichés beantwoorden wij de meest kritische vragen.

Meer ‘clichés’ Lees volgende cliché